16. april 2024

JULEMØTE SØNDAG 10. DESEMBER  kl 12-16

i Solheimveien 62 B (som kommunen har døpt om til Kjennveien 167)    Velkommen til årets julemøte i Søvnforeningen. Vi møtes kl 12.00 til samtaler og «juleverksted». Vi har med oss likepersoner og ikke minst vårt æresmedlem Per Egil Hesla. Kjempelurt om du på forhånd sender oss hva du lurer på, slik at vi kan forberede gode svar. (sovnforeningen@gmail.com)

Fra 12-14 pusler vi med julekort og julepynt og annet enkelt håndarbeide mens vi prater sammen og går gjennom mottatte spørsmål.  Fra 14-16 er det juletallerken fra Mortens Kro som i fjor. For gluten og laktose allergikere og de som ikke ønsker en juletallerken har vi en storfekjøttrett stekt i klarnet smør. Som vanlig blir det god julestemning med julelotteri og kanskje også en quiz.

Egenandelen er 350 kroner som innbetales på VIPPS 111922 eller konto 1286.51.72387 ved påmelding.  Det går buss nr 300 og 100 fra Oslo Bussterminal. Og buss nr 100 går også fra Lillestrøm stasjon til Oslo Bussterminal. Bussholdeplassen heter Snorres vei.

Meld deg på ved å svare på denne e-posten innen tirsdag 5. desember. Husk å si ifra om du ønsker juletallerken eller storfekjøttretten og om du har andre matallergier! Har du spørsmål eller tema til diskusjon må du gjerne ta det med i påmeldingen.